Twitter és un servei social que va més enllà dels seus creadors. És per dir-ho d’una altra manera, un producte que s’adapta a la societat d’una forma natural i en funció del que els usuaris demanen. Sens dubte una xarxa social que en el seu moment va ser creada per unes utilitats i que ha resultat ser molt més que això.

Com un web d’intercanvi social en la qual només es pot inscriure uns pocs caràcters, pot rivalitzar amb serveis de comunicació sense restriccions? Probablement, és aquest impediment el que ha fet de Twitter un èxit. La limitació significa informació condensada, significa un cost temporal per a l’usuari molt baix.

Quan Twitter va néixer, es tractava d’una eina web pensada per ser utilitzada en els ordinadors. Uns pocs anys més tard, descobrim que novament el programa s’ha avançat als creadors. Sens dubte, quan va ser engendrat Twitter, els smartphones eren encara una mica desconeguts. Avui dia descobrim sorpresos, que segons una enquesta realitzada als 200 milions d’usuaris de Twitter, en un 60 per cent d’ells prefereixen utilitzar la xarxa social a través del seu dispositiu mòbil.

La situació és més estranya del que sembla. Imaginin que un canal de televisió decideix emetre via internet i que passats uns anys els consumidors prefereixen veure-ho en les pantalles del seu saló. Això és el que ha passat i si Twitter ha triomfat és gràcies a la limitació d’adaptar-se a tantes situacions.

Per Tecnonews / ACPG – Redacció

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada