No totes les empreses viuen mals moments. En les NNTT i sobretot en el camp de la xarxa, hi ha moltes firmes que estan veient com el seu negoci s’expandeix cada dia.

És el cas de Tuenti, la xarxa social espanyola que ha obtingut aquest últim any xifres de qualsevol gran empresa americana de la xarxa.

Deu milions d’usuaris actius i quinze milions d’usuaris registrats. Sis milions d’usuaris que es connecten des del seu Smartphone. Un milió i mig d’usuaris que empren m.tuenti.com, el lloc mòbil de la signatura. Un total de més de 40.000 milions pàgines vistes al mes. I per acabar, 400 milions de missatges de xat al dia.

Des que la signatura s’aliés amb Telefónica el creixement de la companyia de comunicació en línia ha anat in crescendo. Mentre molts suposaven que en un món conquistat per Facebook i Twitter la creació de qualsevol xarxa social era una bogeria, Tuenti ha sabut adaptar-se a aquest mercat tan competitiu presentant una proposta de qualitat. El secret calrament és no pensar tant en l’usuari en general sinó a les necessitats dels usuaris castellans.

Mentre Twitter i Facebook tenen interès en altres aspectes, Tuenti és la veritable xarxa social per a l’ús amb els amics.

Per Tecnonews / ACPG – Redacció

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada