Trial Run Ad

Comprar per internet és una activitat diferent de la de comprar de forma física. Mentre que en el segon cas, per norma (tret que es tracti de comprar amb efectiu un objecte de gran valor) s’efectua una simple transacció, en el cas de la xarxa existeixen molts més passos i en ells la seguretat és un punt clau.

D’altra banda abans de comprar alguna cosa per internet tendim a comparar-lo amb altres productes. És per aquest motiu que s’estan desenvolupant noves maneres de comprar a internet que volen fer d’aquesta experiència una activitat més senzilla per a l’usuari i incentivar a més les vendes.

Google ha llançat una nova forma de comprar videojocs a través de la seva botiga d’apps. Es tracta d’un concepte simple que no necessita massa explicació: provar abans de comprar. D’aquesta manera, els usuaris podran durant 60 segons realitzar una prova del joc per mòbil o tauleta que vulguin adquirir. Es tracta d’un nou format publicitari anomenat Trial Run Ad amb el qual Google vol atraure els anunciants perquè disposin allà els seus anuncis.

En un moment en què la publicitat està certament una cosa desprestigiada, Google pretén innovar les lleres pels quals un anunci pot distribuir-se.

Per Tecnonews

TOTES LES NOTÍCIES