Tràmits estrena la firma electrònica i un terminal per expressar la satisfacció amb el servei

Amb l’objectiu de copsar la satisfacció ciutadana amb l’atenció que rep quan realitza un tràmit a l’administració, el ministeri de Funció Pública ha instal·lat el primer terminal ‘Happy or not’ al Servei de Tràmits de l’edifici central del Govern, un aparell que ja es troba en 117 països i en llocs com els aeroports.

El terminal disposa de quatre cares que expressen emocions i quatre gradacions de color, de manera que la persona, sempre segons l’emoció que li ha despertat el tracte rebut en aquell moment, premerà el botó que encaixa més amb la sensació que s’emporta de l’atenció rebuda.

El color verd fort és una cara feliç que suposa la puntuació màxima, un 10, i el color vermell fosc i la cara enfadada és un zero.

Amb els resultats, Funció Pública en podrà fer una estadística. També n’instal·larà al departament de Medi Ambient, al Servei d’Immigració i a l’edifici del Prat del Rull.

La ministra de Funció Pública i Reforma de l’Administració, Eva Descarrega, també ha presentat la firma electrònica, un servei que fa un mes que s’ofereix al Servei de Tràmits. La persona signa en una tauleta, sobre el document que tramitat, i es genera una signatura electrònica d’un sol ús.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.