Tracten l’Avinguda Meritxell per acabar amb les relliscades

meritxellL’empresa encarregada de l’embelliment de l’avinguda Meritxell han començat a aplicar un tractament al terra per evitar que sigui tan lliscant.

Així ho ha informat el cònsol menor d’Andorra la Vella, Jordi Minguillón, que ha explicat que els treballs es faran a la nit i estaran acabats abans de Nadal. Minguillón ha explicat que serà l’empresa constructora qui es faci càrrec del cost d’aquesta millora, que consisteix a fer petits forats a l’asfalt per garantir-ne més adherència. El cònsol menor de la capital assegura que amb aquesta solució s’evitaran caigudes com les que es van registrar després de la darrera nevada.

7 comentaris

  1. A buenas horas!! Antes de hacerlas tenían que haber tenido dos dedos de frente, y el que tuvo la genial idea de poner esas aceras, probarla y romperse la cabeza

  2. Osti com els hi ha costat………despres de veure caure a un padri i jo rellisca mil vegades……lo k no sabia es k teniem una psita de patinatge gratis…….!!!!!

  3. Son molt inutils… Jo, que no en tinc ni idea del sector, ja vaig veure i comentar que aiçó faria relliscar… Igual es alguna empresa d’algun andorranito de pro, o de bragueta, i quan es torni a fer algo semblant la tornaran a trucar.

    1. T’has llegit l’article? La despesa l’asumeix l’empresa constructora no el govern!!!! Per una vegada que fan bé les coses no vulguis menysprear-los…

      1. No es menysprear Però dubto molt que el l’empresa pagui la modificació ja que a sigut un error de projecte firmat i aprovat en consell de comú

Comments are closed.

TOTES LES NOTÍCIES