toyota-auris

El Toyota Auris presenta certs canvis d’imatge i d’equipament en aquesta última versió. Aquest turisme de cinc portes està disponible, a més a més, en versió familiar esportiva. El vehicle està disponible en quatre nivells d’equipament: Business, Active, Feel! i Advance. Respecte d’anteriors versions, destaca com a novetat la Feel!, amb un aspecte més esportiu que la resta.

L’acabat Advance és exclusiu per a la versió híbrida de l’Auris i hi inclou elements com càmera de visió posterior o el sistema d’ajuda a l’estacionament. A nivell d’espai interior, és ampli i modulable, en funció de les necessitats del maleter, que té un volum de 360 litres. Pel que fa a la tecnologia que l’Auris equipa, destaca el sistema multimèdia d’accionament mitjançant pantalla tàctil. Segons opcions, el sistema de climatització pot ser monozona o bizona. Un altre dels elements disponibles segons el nivell d’equipament i de manera opcional són els seients davaters amb calefacció.

Motor
La gamma de propulsors del Toyota Auris està formada per un motor a benzina, dos dièsel i un híbrid. El motor a benzina és el 130 Active, amb una velocitat punta de 200 km/h i un consum combinat que ronda els 6 litres. En dièsel, hi ha el 90D, amb una velocitat punta de 180 km/h i un consum mxt de 4,2 litres, i el 120D, que acredita una velocitat màxima de 200 km/h, amb una mitjana de consum de 4,3 litres. Per últim, l’opció híbrida proporciona 136 cavalls de potència, amb un consum combinat de 3,6 litres i una velocitat màxima de 180 km/h.

Seguretat
Des de l’opció bàsica el Toyota Auris disposa d’un completíssim equipament de seguretat, que inclou dos fixadors Isofix en els seients exteriors posterior, airbag que protegeixen el frontal i el cap del conductor i el passatger i es complementa amb el coixí de seguretat de genoll per al conductor i els laterals al davant. El vehicle també compta amb el sistema antibloquejament de frens, el d’assistència d’engegada en pendents i l’assistent a la frenada d’emergència.

Per El Tot Granollers / AMIC – Redacció

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada