Tot en un Piulada. Això és el que proposa Twitter, que tota la nostra existència estigui ficada en els 200 caràcters.

I actualment les coses no van molt dispars a aquest fi ulterior. De moment la segona xarxa social més important del globus ha fet grans esforços per ser alguna cosa més que un enorme productor de frases cèlebres.

Recentment la firma del ciberespai i la BBC van arribar a un acord perquè la xarxa social pugui oferir continguts en exclusiva de la cadena.

A través d’un tuit, com manen els cànons, la BBC va fer l’anunci d’aquesta unió que pot ser la porta a un nou paradigma de les xarxes socials i de la televisió a internet.

Twitter es troba actualment en diferents converses amb altres agents del sector de les televisions en el que sembla una estratègia de mercat àmpliament definida.

Els contactes amb Viatcom i NBC internacional són més que una simple coincidència. Per si fos poc, les converses coincideixen amb l’anunci de Twitter del seu servei de música a la xarxa, el Twitter Music.

Encara que no se sap massa sobre el sentit i la forma que prendran tots dos projectes, el que està clar és que la xarxa social ha decidit donar una empenta a la seva carrera contra Facebook.
Per Tecnonews / ACPG – Redacció

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada