La novena edició de la Titan Desert by GARMIN explicarà, per tercer any consecutiu, amb el projecte “Tornar a sentir per tornar a viure”, organitzada per Fundació Repsol, Gaes Solidària i RPM Events. L’objectiu de la campanya és combatre els problemes d’audició dels habitants de les poblacions marroquines properes al pas de la carrera, que es disputa entre el 27 d’abril i el 2 de maig.

Després de l’èxit de les edicions anteriors, la caravana solidària tornarà a realitzar les revisions auditives necessàries, a més d’adaptar audiòfons a aquelles persones que ho necessitin de forma gratuïta. L’equip, format per metges audioprotesistes voluntaris, va a tractar uns 30 pacients al dia, gràcies a la logística organitzada per Fundació Repsol, que manté el seu compromís per la millora de la qualitat de vida a Àfrica.

Els controls auditius i l’adaptació d’audiòfons digitals es realitzaran dins d’un camió habilitat i insonoritzat. L’equip està format per voluntaris de Gaes Solidària, així com per un traductor i un encarregat de l’organització de RPM Events.
Fundació Repsol i Gaes Solidària tornen a demostrar el seu compromís amb el Marroc i el seu suport a les causes humanitàries mitjançant aquest projecte que transcorrerà de forma paral·lela a la carrera.

En l’edició de 2013 es van realitzar un total de 243 revisions, es van adaptar 54 audiòfons i es van netejar 79 oïdes a homes i dones d’edats compreses entre els 3 i els 68 anys. La iniciativa es realitzarà, de nou, en col·laboració amb la Association Sijilmassa Pour Integration donis Sourd-Muets Arfoud, situada en Erfoud, i el Grup Xaluca.

A més, RPM *Events ha impulsat la formació, a càrrec dels audioprotesistes de GAES Solidària, d’una persona local, per poder revisar els aparells al Marroc. I és que la Titan Desert by GARMIN, des que s’iniciés en 2006, sempre ha volgut vincular les accions solidàries a la seva naturalesa esportiva.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada