Tinder vol fer el salt a Àsia

Tinder es prepara per a oferir una nova versió de la seva aplicació. Aquest desenvolupament, que va ser anunciat en una conferència de resultats econòmics de l’empresa, de moment ha rebut el nom de Tinder Lite i ha estat pensada per a penetrar en els anomenats països en vies de desenvolupament. Segons recull TechCrunch, aquesta nova eina seria una aplicació de menor pes de descàrrega que els actuals 23 Mb que suposa obtenir l’app per a sistemes operatius Android i 182,5 Mb d’iOS.

Al mateix temps la versió Lite de Tinder també suposarà un menor consum de dades per la qual cosa està pensat per a països on l’amplada de banda és menor i la xarxa d’internet és menys estable.

De moment poc més se sap d’aquest nou desenvolupament de l’empresa. No sabem si mantindrà les funcions que presenta la versió estàndard de la plataforma o si oferirà menys serveis. Certament, l’única cosa que podem afirmar és que les xifres de penetració en el mercat asiàtic són cada vegada millors per a la signatura i per això Tinder ha decidit apostar en aquesta línia en països com per exemple a l’Índia.

Tampoc sabem amb certesa quina penetració té l’empresa en la resta del món perquè és una xifra que no revela. Algunes fonts apunten al fet que uns 50 milions d’usuaris tindrien en els seus dispositius mòbils l’app per a conèixer persones.

TOTES LES NOTÍCIES