Televisió tradicional vs. televisió a la carta

netflix

Quant de temps fa que es ve parlant de la mort de la televisió? Des que internet es va establir com una eina indispensable en les nostres vides, han estat molts els que han predit que la caixa tonta estava a punt de morir.

Finalment aquesta defunció mai s’ha acabat de consumar, però quan és Reed Hastings, CEO de Netflix, el que parla de la mort de la televisió les orelles semblen estar més atentes malgrat les moltes demostracions de la salut de la televisió.

Segons ha afirmat a Mèxic recentment Hastings, el 2030 la televisió haurà acabat: “És com una mena de cavall. Muntar un d’ells estava bé fins que van arribar els cotxes” ha dit el CEO de la plataforma de pagament per continguts audiovisuals.

El model al que segons el empresaris estem dirigint de forma evident és cap al consum per continguts a la carta, és a dir el que vulguem i quan vulguem.

Si tenim en compte que segons informa el diari Wall Street Journal, en el pròxim anàlisi de les audiències de Nielsen també s’auditaran els usuaris de plataformes com Netflix, queda clar que aquest tipus de televisions estan cada vegada més presents en la nostra vida.

No és estrany que Hastings defensi aquest model de televisió i que parli de la mort dels continguts tradicionals, malgrat tot és improbable que el 2030 el que entenem avui per televisió hagi de desaparèixer. Sembla que els espectadors segueixen volent viure l’experiència col·lectiva d’estar veient alguna cosa en el moment en què milers de persones ho fan, encara que aquesta cosa sigui un serial que després podran reviure gràcies a la televisió a la carta.

Per Tecnonews / AMIC – Redacció

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *