Tecnologia: Turisme 2.0

Estem al mes d’agost, els 31 dies que per antonomàsia s’han definit com els dies de vacances.

La crisi que es troba a tot arreu pot fer que aquest agost sigui dels de menys vacances que els espanyols recorden, més si tenim en compte la pujada de l’IVA.

De tota manera, per a tots els verins hi ha un antídot i tal com afirmava Javier Rodríguez Zapatero, director general de Google Espanya, Portugal i Turquia, Internet pot ser la salvació per a aquells que es dediquen al món del turisme.

Espanya és un dels països del món en els que més es ven turisme per Internet. Són els consumidors del propi país els que estan acostumats a adquirir les seves vacances a través de la xarxa. Gran Bretanya o Estats Units, per exemple, no aconsegueixen superar les xifres de vendes que es registren en el nostre cas.

De tota manera les tecnologies encara avui són grans desconegudes per la majoria de membres del sector. Es produeix una paradoxa estranya, ja que els espanyols consumeixen turisme per Internet però els hotelers o professionals del món de la restauració són poc proclius a emprar els mètodes que ofereixen les NT.

En aquest sentit el camí per recórrer és gairebé infinit. Internet pot dictaminar quin és el client bàsic d’una regió o pot senyalitzar on hi ha un restaurant gràcies a la telefonia mòbil amb tan sols dos clics.

En conclusió, consumim d’una forma futura però la nostra estructura turística és arcaica.

Per Tecnonews / ACPG – Redacció

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.