Tecnologia: Times en Apple

Només calia temps perquè Times s’adonés que la negativa cap Apple era una cosa sense cap ni peus. Finalment una de les empreses d’informació més importants del món, Times Inc. ha sucumbit a la força d’Apple, una de les firmes de distribució online més rellevants del globus.

La companyia que posseeix publicacions tan insignes als Estats Units com Times, Sport Ilustrated o People, s’havia convertit en els últims anys, en una gran productora d’aplicacions per vendre revistes, creant així el seu propi quiosc a la xarxa. Durant aquest temps l’empresa s’havia negat en tot moment a transigir amb Apple i no deixava que la companyia de la poma vengués les seves revistes mitjançant les seves pròpies plataformes. Cal destacar que Apple distribueix material dels altres a canvi d’un 30 per cent de les vendes, un preu que Times no volia pagar. A més d’això la gran empresa de la informació tampoc volia perdre la base de dades dels seus clients que la venda en línia li permetia tenir.

De tota manera la pressió en aquests temps és massa forta i firmes com Apple tenen el control del mercat de la distribució de premsa. Aquest és el motiu pel qual Times, de la mà de la seva nova cap executiva Laura Lang, que ja des que va prendre el càrrec va posar l’acord amb Apple com major prioritat, no hagi pogut resistir a veure com els usuaris es descarreguen de forma massiva les seves revistes en la seva iPad.

Per Tecnonews / ACPG – Redacció

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.