Tecnologia: La taula de Microsoft

Mentre el 99 per cent dels fabricants de rajoles tracta de vendre la versió més fina, menys pesada i més de butxaca d’aquest producte, dues de les grans firmes del sector, Microsoft i Samsung s’han posicionat en una altra línia de producció.

No es tracta d’alguna cosa nova. Ja des de fa 2 anys, la signatura de la finestra va llançar un producte destinat a àmbits empresarials i educatius que no és res més que una tableta gegant anomenada Surface. El que sí resulta diferent és la unió entre aquestes dues grans marques per intentar que definitivament, el producte que té 40 polzades i 52 punts tàctils sigui plenament comercialitzable.

Després de l’experiència fallida que només es va saldar amb 20.000 unitats venudes en 12 països i veient la dificultat que suposa competir en el mercat de les pastilles, l’antiga firma de Bill Gates s’ha posat en mans de Samsung que de sobte ja ha aconseguit reduir el preu de mercat de la rajola en forma de taula. Dels 13.000 euros anteriors passem a la xifra molt més assequible de 7.800 euros.

A més es tracta d’una versió 2.0 que afegeix multitud de millores a l’antiga taula. Microsoft ha apostat fort entrant en un mercat poc explotat de la mà d’una altra d’aquestes empreses que últimament només fa que recollir èxits.

Per Tecnonews / ACPG – Redacció

1 comentari

  1. I arribarà Apple amb una macro tablet de la ostia i el mercat de windows a tomar pel sac! jejeje com sempre!!!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.