Tecnologia: Compra ràpida

A Facebook se li acaben les idees. Si durant cinc anys va ser el valedor d’una nova societat basada en la comunicació en xarxa, ara el progrés del seu concepte passa per l’adquisició de noves empreses que amb la voluntat d’innovar han suplert al magnat.

En aquest sentit podem afirmar que aquesta mateixa estructura va ser la que va viure Microsoft en el seu dia. Després, l’apogeu creatiu de la firma de Bill Gates, la companyia de la finestra, va quedar estancada i el seu progrés ha passat per la compra d’empreses que sí que duen a terme innovacions.

Si no és d’aquesta manera, no s’explica per què Mark Zuckerberg ha culminat finalment la compra d’ Instagram per ni més ni menys xifra de 1.000 milions de dòlars. Les conjectures assalten als mitjans del sector que no acaben de comprendre com una empresa que tot just té 30 milions d’usuaris i que encara no dóna beneficis, ha estat adquirida per una firma de 850 milions d’usuaris que pugen diàriament 250 milions de fotografies. Molts consideren que Zuckerberg s’ha precipitat després de sentir els rumors que florien sobre un possible acostament de Google i Twitter a la petita (petita en aquesta lliga) xarxa social de fotografies. Podem parlar d’un ham de la companyia de les dues i de l’empresa de l’ocell? Seria massa aventurat però en aquest món de les NT ja res sembla ficció.

Per Tecnonews / ACPG – Redacció

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *