El president de la Generalitat de Catalunya, Artur Mas, ha presidit aquest dissabte una visita a les instal·lacions que Taurus Group té a Maranguape, al Brasil. A l’acte també hi ha estat present el conseller d’Empresa i Ocupació, Felip Puig; Zezinho Albuquerque, governador en funcions de Ceará; Ramon Térmens, president de Taurus Group, i Àngel Riudalbàs, CEO de la companyia.
Artur Mas ha destacat la gran presència internacional que ha assolit Taurus Group des dels seus inicis a l’Alt Urgell, ara fa 50 anys.
Mallory, que forma part de Taurus Group des del 2002, compta amb un centre productiu i logístic que destina el 95% de la seva producció al mercat local. La resta dels productes es venen a Mercosur, amb presència a Uruguai i Paraguai. L’empresa alturgellenca també compta amb un centre de distribució a Sao Paolo.
A través de la marca Mallory, Taurus Group està present a tot el país, sent una de les marques de referència per al consumidor brasiler. La previsió és duplicar la mida de Mallory en els pròxims 3 anys. El grup també ha introduït en el mercat brasiler la marca Taurus dirigida al segment alt del mercat i Winsor, per a la cura personal professional.
Inversió de 30 milions de dòlars
El pla estratègic iniciat en 2011 per Taurus Group a Brasil reforça la inversió de 30 milions de dòlars en les àrees de producció i logística. “Aquesta consolidació respon a la nostra confiança en un mercat fort com és el brasiler, mostrant així la voluntat d’expansió del grup a través de marques molt ben posicionades localment”, explica Àngel Riudalbàs, CEO de la companyia.
Així mateix, Ramon Térmens, president de Taurus Group, destaca que “la clau que permet mantenir el reconeixement obtingut durant els més de cinquanta anys de vida de la companyia, està en un treball que només és possible des de la constància, l’esforç, l’austeritat i la humilitat “.
Sobre Taurus Group
Fundada el 1962 i amb més de 2.000 treballadors, Taurus Group és una de les principals companyies del sector del petit electrodomèstic que aposta per la internacionalització i el desenvolupament de productes propis, fruit d’una important inversió en R+D. Taurus Group compta amb 11 filials, així com una extensa xarxa de distribuïdors que permeten operar en més de 80 països.
La filosofia de la companyia es basa en dissenyar productes que contribueixin a millorar la qualitat de vida i el confort a la llar. Entre els principals productes destaquen Robot de cocció Mycook, Batedora-Picadora Bapi, Centres de Planxat Bravissimo, Fregidores, Cafeteres Coffeemotion i Climatitzadors Tropicano.
Foto: Jordi Pons