Aquest dimecres, 29 de maig, tots els contenidors d’orgànica i de resta de la Seu d’Urgell quedaran tancats i només es podran obrir amb el mòbil o els clauers queLlegir
La Mancomunitat d’Escombraries de l’Urgellet, amb l’objectiu d’assolir un millor reciclatge, comença el dilluns 5 de febrer una prova pilot a la Seu d’Urgell per al tancament automàtic de contenidors aLlegir