suxukiCaracterístiques

Un vehicle aerodinàmic i amb presència és el que percebem a primera vista del nou Suzuki SX4 S-Cross. Amb aspecte de tot terreny, pot estar disponible amb tracció total. I com a element definidor de l’exterior els detalls cromats que envolten els grups òptics i el superior de la graella.

A l’interior ens trobem amb un habitacle ampli i còmode que, estèticament, també té cura dels detalls. Els cromats, tornen a ser protagonistes a l’interior, conferint una sensació de qualitat i d’esportivitat.

El nou S-Cross compta amb un gran sostre panoràmic, format per dos plafons de vidre. Aquest sistema proporciona una gran sensació d’amplitud, de llibertat i d’espais oberts.

A nivell de modularitat, l’S-Cross ofereix múltiples opcions, gràcies a uns seients que permeten diverses combinacions.

Per a assegurar la comoditat i també la seguretat del conductor, el volant és totalment ajustable, tant en altura com en profunditat.

La temperatura ideal s’aconsegueix mitjançant els seients calefactables i el climatitzador automàtic dual.

El maleter és també ampli, amb una capacitat de 430 litres.

Motor

Dos motors, un de benzina i un dièsel, d’idèntica potència: 120 cavalls, són les opcions de propulsió d’aquest Suzuki.

El motor a benzina acredita una velocitat punta de 180 km/h, amb un consum de combustible combinat de 5,5 litres.

Amb l’opció dièsel es pot circular a també 180 km/h com a màxim, amb una despesa de combustible que se situa en els 4,5 litres en circuit mixt.

 Seguretat

Un avançat equipament en matèria de seguretat activa i passiva és prioritari a l’S-Cross.

Cal parlar de la tecnologia TECT (Total Effective Control Technology), que combina la lleugeresa en la carrosseria amb la seguretat dels passatgers

El vehicle compta amb coixins de seguretat laterals, de cortina i de genoll per al conductor, sumant un total de set coixins repartits pe tot l’habitacle.

I en la conducció és efectiu el control electrònic d’estabilitat ESP, que s’activa automàticament ajustant el motor i els frens en cas que les rodes perdin tracció.

El control de retenció en pendents també facilita la conducció, evitant que el cotxe marxi cap enrere en pujades des de la posició d’aturat.

Per Tot Granollers / ACPG – Redacció

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada