seu-comerçEn el pla d’actuacions hi destaquen la Festa de Carnaval, el Mercat de les Oportunitats, la Setmana Santa, la promoció de la Cistella, la Fira de Sant Ermengol, la campanya de Nadal, i projectes TIC com la pàgina web i la intranet per als socis.

El director general de Comerç, Josep Maria Recasens, l’alcalde de la Seu d’Urgell, Albert Batalla, i el president de la Unió de Botiguers de la Seu d’Urgell, Ramon Ferrer, van signar ahir al vespre un conveni de dinamització comercial. Amb aquesta signatura, Generalitat, Ajuntament i la Unió de Botiguers de la Seu d’Urgell formalitzen el compromís per sumar esforços per consolidar el projecte de centre comercial a cel obert de la ciutat.

Una de les prioritats del Departament d’Empresa i Ocupació en matèria de comerç és potenciar la cooperació entre les petites i mitjanes empreses comercials que contribueixen a la renovació de l’activitat comercial, impulsar la renovació i la innovació en el sector i vehicular la col·laboració amb altres administracions per a la dinamització dels centres comercials urbans. L’objectiu d’aquest programa és donar suport als ajuntaments i les associacions de comerciants de Catalunya per la consolidació dels Centres Comercials a Cel Obert de Catalunya (CCCO).

De la seva banda, l’Ajuntament de la Seu d’Urgell reitera el suport al sector comercial per a seguir treballant intensament per a la consolidació del Centre Comercial a Cel Obert a la ciutat.

Amb aquestes premisses, l’objecte conveni és consolidar o fins i tot crear sinèrgies comercials urbanes capaces de donar respostes professionals a les necessitats actuals dels consumidors, i convertir aquest equipament comercial col·lectiu urbà en el motor de la revitalització comercial i urbanística del seu entorn.

Pla d’actuacions de la UBSU

El pla d’actuacions, impulsat per la Unió de Botiguers de la Seu d’Urgell, contempla un seguit d’accions amb l’objectiu d’aconseguir el suport col·lectiu que reforci la capacitat de generar un projecte en el que tothom s’hi senti reflectit i compromès, per tal de millorar-ne el seu posicionament i la seva competitivitat davant dels nous entorns canviants del sector. Entre les accions del pla destaquen actuacions com la Festa de Carnaval, el mercat de les Oportunitats, la Setmana Santa, la promoció de la Cistella, la Fira de Sant Ermengol, la campanya de Nadal, i els projectes TIC (pàgina web i intranet per als socis).

Tant el Departament d’Empresa i Ocupació –a través del Consorci de Comerç, Artesania i Moda- com l’Ajuntament de la Seu d’Urgell es comprometen a col·laborar en la difusió, promoció i coordinació d’aquest pla d’actuacions.

Subvenció de 14.000 euros

El pressupost total del pla d’actuacions és de 31.500 euros. El Departament d’Empresa i Ocupació –a través del Consorci de Comerç, Artesania i Moda (CCAM)- aporta al projecte una subvenció de 14.000 euros en el marc del programa de Dinamització de zones d’alta concentració comercial del pla d’incentius de comerç, serveis, artesania i moda per a 2014.    
 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada