Sortir del sedentarisme

L’exercici us dóna més vitalitat i us fa més feliços. A més els estudis demostren que la gent que fa exercici té millor salut, són més actius, i dormen millor. Anem a veure alguns trucs per aixecar-se del sofà:

• Entreneu els dilluns: començar fent alguna cosa a principis de setmana pot fer que us sigui més fàcil adaptar-vos a la nova rutina.

• No estigueu més de dos dies sense entrenar: podeu saltar-vos un dia, però al dia següent heu de tornar a donar-li canya.

• Recordeu, fer exercici us dóna energia: si us sentiu molt cansats per entrenar, recordeu que l’exercici us activa i dóna energia. Poseu-vos en marxa i l’adrenalina s’encarregarà de la resta.

• Tot costa: entrenar no ha de ser únicament anar al gimnàs. Podeu sortir a córrer, fer una passejada o anar en bici.

• No poseu el llistó molt alt: si el vostre llistó està molt alt, és molt difícil que arribeu a abastar-lo. Si no l’abasteu us frustreu, i si us frustreu torneu al sofà.

• No us enganyeu: estar apuntat a un gimnàs no vol dir que estigueu anant.

• Sempre hi a temps: ja siguin 20 minuts o una hora, qualsevol exercici que es faci compta.

Font: redacció, consejosfitness.com

Per Redacció / AMIC – Tot Sant Cugat

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *