Una nova videoconsola que permetrà jugar “ininterrompudament i des de qualsevol lloc”, i potenciar els serveis de ‘streaming’ de música i cinema són les principals apostes de Sony dins de la seva estratègia anual, presentada aquest dimarts a Tòquio. La multinacional tecnològica japonesa ha mostrat les línies mestres del seu pla de negoci per a 2019-2020, en el qual els videojocs tindran un paper central en tractar-se del sector de l’empresa que més factura i que més va contribuir al benefici rècord aconseguit el 2018.

El gegant nipó veu en l’auge dels serveis de ‘streaming’ l’oportunitat per expandir els seus negocis de jocs i de distribució musical i audiovisual, i apuntalar així la seva transformació des d’una manufacturera electrònica a una de les principals proveïdores de continguts a nivell mundial. El seu president i conseller delegat, Kenichiro Yoshida, ha afirmat que l’àrea de videojocs “és el model a seguir” per a l’empresa en el seu conjunt, i ha destacat que la seva raó de ser sempre ha estat “entretenir i emocionar als seus clients”. En una roda de premsa, Yoshida ha destacat l’èxit aconseguit per la videoconsola PlayStation 4 –llançada el 2013 i de la qual Sony espera a arribar aquest any als 100 milions d’unitats venudes–, i encara que ha assenyalat que es continuaran desenvolupant títols i serveis.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada