minaironsEl pròxim dilluns 4 de maig s’obre el període de preinscripció de la llar d’infants municipal ‘Els Minairons’ per al pròxim curs 2015-2016. Les preinscripcions estan obertes a nens i nenes nascuts entre l’1 de gener de 2013 i el 14 de març de 2015.

Les sol·licituds de preinscripció es podran formalitzar fins el 15 de maig a través de l’imprès que facilitarà l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) i l’Oficina Municipal d’Escolarització (OME) de l’Ajuntament de la Seu d’Urgell. També es pot aconseguir aquest imprès al web municipal www.laseu.cat/serveis

Les sol·licituds es podran formalitzar de manera presencial o telemàtica amb certificat digital. També es poden recollir les bases d’admissió i els criteris de puntuació a l’OAC.

S’amplia el servei sense modificar quotes

Com a novetat per al pròxim curs escolar, la llar d’infants municipal Els Minairons amplia el servei sense modificació de quotes. Concretament, aquest centre per a nadons de 0 a 3 anys amplia la recollida del migdia per als alumnes que no es quedin a dinar fins a dos quarts de dues del migdia. Al respecte, el regidor d’Ensenyament de l’Ajuntament de la Seu d’Urgell, Jordi Martin, subratlla que el canvi “té la voluntat que aquest sigui més flexible i que, per tant, s’adapti al nombre més gran possible de les circumstàncies particulars de les famílies urgellenques que fan ús del servei, doncs ha estat significativament ampliat”.

D’altra banda, Jordi Martin valora “molt positivament” la tasca tant de la direcció de la llar d’infants com de la resta d’educadores. “La seva atenció diària, tant a l’aula com fora d’ella, fa palesa la qualitat de la llar d’infants Els Minairons”.

Inscripcions

A l’imprès de sol·licitud s’hi haurà d’adjuntar la documentació següent:

·         fotocòpia del DNI del pare i de la mare o del tutor legal (o d’altres documents d’identitat).

·         Fotocòpia del llibre de família (o d’altres documents relatius a la filiació).

·         Fotocòpia targeta sanitària individual de l’infant.

·         Tots els documents que serveixin per justificar totes les situacions que es vulguin al·legar i que estiguin previstes a les bases.

Si la inscripció es fa telemàticament, aquests documents s’hauran de digitalitzar i d’ajuntar al formulari d’inscripció obligatòriament.

Calendari

·         La publicació de la llista provisional d’admesos, exclosos i empats: 26 de maig.

·         La presentació de reclamacions: del 27 al 29 de maig.

·         La resolució de les reclamacions i sorteig públic per desempat per puntuació: 1 de juny.

·         La publicació de llistes definitives d’admesos i exclosos: 2 de juny.

·         Sorteig públic de desempats (ordre llista espera): 3 de juny.

·         Matrícula: del 4 al 13 de juny.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada