• Alimenteu-vos de manera equilibrada. Als sucres i greixos els encanta acumular-se justament en aquesta part del cos. Per això es recomana seguir una dieta rica en proteïnes, verdures i fruites.

• Beveu molta aigua. Dos litres és la quantitat ideal que devem consumir al dia. L’aigua elimina toxines i eleva la despesa calòrica, la qual cosa es tradueix en reducció de ventre i, de pas, fins i tot de malucs.

• Realitzeu exercici aeròbic. Aquest tipus d’activitat mobilitza i fa treballar els grans grups musculars. A més, converteix el greix corporal en energia que és la que fa que es moguin els músculs.

• No us oblideu de fer abdominals. S’aconsella fer-ho tres vegades a la setmana i no més de 20 minuts. També s’han d’acompanyar amb exercicis lumbars per mantenir l’equilibri.

• Camineu drets. Si camineu mirant sempre el terra i amb les espatlles caigudes, els vostres músculs de l’abdomen sempre romanen relaxats. En canvi, si camineu amb una postura en línia recta, el vostre abdomen es contraurà. D’aquesta forma, treballareu aquesta part del cos de manera inconscient.

• Respireu profundament. Si realitzeu aquest exercici diverses vegades al dia, aconseguireu treballar els músculs que es troben en el tronc. A més, oxigenareu constantment el vostre cos.

Font: informe21.com /  www.vitadelia.com

Per Redacció / AMIC – Tot Sant Cugat

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada