‘Scalada’ mantindrà el nom acompanyat d’un eslògan per remarcar que és un espectacle diferent

cirque-soleilL’espectacle que portarà el Cirque du Soleil aquest estiu a Andorra conservarà el nom que ja el va identificar l’estiu passat, Scalada, però anirà acompanyat d’un eslògan que remarqui que el xou no serà el mateix. Així ho ha explicat el ministre de Turisme i Medi Ambient, Francesc Camp, que ha indicat que la campanya de promoció insistirà molt en aquest aspecte de diferenciació.

El ministre de Turisme ha explicat que s’ha optat per conservar el nom d’Scalada perquè ‘dóna certa percepció de què és l’espectacle d’Andorra i exclusiu per a Andorra’. Per aquest motiu ‘no veiem factible ni positiu canviar el nom’. Tot i així, sí que s’ha decidit acompanyar la marca de l’espectacle amb algun eslògan curt que deixi clar que es tracta d’un espectacle nou i totalment diferent al de l’estiu anterior.

De moment, però, no s’ha triat quina serà la frase que acompanyi Scalada, ja que aquesta dependrà molt del tipus de xou que prepari el Cirque du Soleil per a aquest any. Un com es faci la campanya promocional es remarcarà molt especialment aquesta diferència amb l’espectacle de l’any passat, ‘perquè el públic sàpiga que no tornarà a veure el mateix’.

Pel que fa al preu de venda de les localitats amb butaques, serà igual que l’any passat, de 15 euros. Per als hotelers i comerciants que comprin grans quantitats per oferir en paquets amb nits d’hotel o activitats, el preu encara no s’ha tancat, i Camp ha indicat que variarà en funció del volum d’entrades que els demanin.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.