Satisfacció a ASSANDCA per la bona resposta del públic a la setmana contra el càncer de mama

L’Associació andorrana contra el càncer (ASSANDCA) ha fet una valoració més que positiva de la setmana contra el càncer de mama, celebrada del 19 al 28 d’octubre passat. Just la setmana passada finalitzava l’acció de la venda de la polsera solidària que, un cop fet el recompte final, i sumant les altres col·laboracions, ha aconseguit recaptar més de vuit mil euros per a l’associació. Un xifra que el president d’ASSANDCA, Josep Saravia, ha qualificat d’”èxit absolut”. En aquest sentit, Saravia ha volgut “agrair a totes les empreses col·laboradores que cada any s’animen a participar en aquesta iniciativa en favor de les persones afectades pel càncer de mama”.

Totes les activitats programades es van iniciar coincidint amb el dia contra el càncer de mama (19 d’octubre), però la venda de la polsera solidària creada per MO complements s’ha allargat un mes i mig. Enguany, s’han sumat a la iniciativa nous establiments, com els Grans Magatzems Pyrénées o Perfumeria Júlia, que han col·laborat en aquesta lluita oferint al públic la polsera solidària en molts dels seus punts de venda. També han volgut repetir altres empreses, com Urban Gym i AnyósPark, que han venut la polsera solidària als seus clients, a més a més d’oferir activitats dirigides especials, tallers i estètica en benefici d’ASSANDCA. També en la imatge s’ha inspirat la Farmàcia Torrent en les seva proposta, repetint enguany amb la venda de perfums solidaris contra el càncer de mama i donant els beneficis a l’associació.

La Farmàcia Galeno col·labora activament amb l’associació en moltes iniciatives al llarg de l’any i, en aquesta ocasió, va oferir a les seves clientes manicures solidàries i va vendre productes a favor d’ASSANDCA. De fet, un euro de cada producte venut de la marca Bioderma ha anat destinat a l’associació. També va donar la possibilitat als seus clients d’adquirir el cors solidaris que va preparar per a l’ocasió per tal de recaptar diners i va regalar galetes solidàries a tots els que es van acostar a les seves botigues.

Un altre dels col·laboradors habituals d’ASSANDCA, Pichu’s Tatoo, va oferir la possibilitat de fer-se un tatuatge solidari del llaç rosa del càncer de mama. I el centre sociosanitari El Cedre i la marca Punkarrillas també van voler aportar el seu petit gra de sorra a la iniciativa.

La setmana va culminar amb la Caminada 2018 contra el càncer, que cada any s’organitza amb la col·laboració de la Fundació Jacqueline Pradère i els Grans Magatzems Pyrénées.

La setmana contra el càncer de mama s’organitza cada any amb el patrocini de Vall Banc amb l’objectiu de fer divulgació i conscienciar envers la malaltia, donar a conèixer els serveis que ofereix l’associació, promoure el voluntariat i recaptar diners per lluitar contra el càncer. Gràcies a aquest patrocini, ASSANDCA va oferir també una conferència i un concert sobre els beneficis de la musicoteràpia envers algunes malalties, com el càncer.

TOTES LES NOTÍCIES