S’aproven dos reglaments per regular els tràmits online

El Consell de Ministres ha aprovat el Decret pel qual es regula l’administració electrònica en l’àmbit de l’administració general. Aquest decret suposa la creació d’un marc que regula els drets dels usuaris (ciutadans i empreses) i la seva interacció amb l’Administració via telemàtica. El reglament també regula el funcionament intern en el cas d’utilització de suports digitals per realitzar qualsevol tramitació.

De la mateixa manera s’ha aprovat el Reglament de supervisió, control i servei públic de confiança electrònica que regula l’acreditació d’entitats públiques o privades que vulguin emetre certificats digitals i que ho facin d’acord amb la llei.

A aquests efectes es crearà l’Oficina de Serveis de Confiança Electrònica del Principat d’Andorra (OSCEPA) que tindrà com a funció principal l’emissió de certificats electrònics.

Ambos reglaments s’emmarquen en el desplegament de la Llei de serveis de confiança electrònica del 27 de novembre del 2014.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.