El Govern, a proposta de la ministra de Cultura, Joventut i Esports, Olga Gelabert, ha adjudicat l’estratègia digital dels museus i monuments a l’empresa MICROBLAU, per un import de 76.446 euros.

El projecte desenvoluparà un accés digital a l’oferta cultural dels diversos recursos patrimonials (museus, monuments, sales d’exposició, itineraris i rutes) gestionats des del sectors públic, parapúblic i privat, amb l’objectiu de difondre la riquesa patrimonial andorrana i ampliar la forma d’obtenir informació i continguts.

El projecte adjudicat, emmarcat dins el Pla de Museus d’Andorra 2017-2023, crearà una plataforma digital que accedirà fàcilment a l’oferta patrimonial andorrana en llocs web, aplicacions mòbils o comunitats digitals, adaptant-se als hàbits del públic cultural actual i impulsant la captació de nou públic local i internacional.

L’empresa guanyadora del concurs internacional ha rebut la puntuació més alta de tots els concurrents.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada