Per algun estrany motiu prenem els últims dies del mes de desembre per fer balanç dels anteriors 365 dies. Òbviament és el cap d’any del que ens apressa, amb tot podríem triar moltes altres dates.
Per ajudar-nos a donar compte de com ha estat 2015, Facebook ha posat a disposició dels seus usuaris l’eina “Resum de l’any”. Aquesta funcionalitat que ja és famosa entre els internautes permet als usuaris crear un vídeo en el qual apareixen les fites i fotos més importants de 2015.
De totes maneres, després de les crítiques, la xarxa social de Mark Zuckerberg ha decidit introduir alguns canvis per al resum d’aquest any. D’aquesta manera es minimitzaran al màxim l’aparició de records tristos i més, el “Resum de l’any” de Facebook per als seus usuaris, tan sols serà un suggeriment automàtica de 10 fotografies. Seran ells els que podran decidir per complet com volen que sigui el seu resum anual.
En l’era de la imatge i el so no resulta estrany afirmar que intentem minimitzar al màxim el nostre patiment. Facebook ha aconseguit que les vides dels usuaris semblin contes de fades en un temps en què el món, per molts motius, sembla enfonsar-se.
Per Tecnonews / AMIC