Renault Clio

Característiques

Authentique, Expression i Dynamique. Aquests són els noms que aquesta quarta generació del Clio té en funció de les característiques de l’equipament i de les prestacions.

En global, els tres acabats inclouen elements com els quatre coixins de seguretat, control d’estabilitat, assistent a l’engegada en pendent o regulació de l’altura del seient del conductor.

El navegador amb pantalla tàctil Media Nav es troba de sèrie en els equipaments Expression i Dynamique. Aquest sistema controla els sistemes de navegació i de so.

Aquest utilitari permet, opcionalment, instal·lar elements més sofisticats, segons opcions, com la càmera posterior o el sostre de vidre.

L’espai interior és confortable per a quatre ocupants en aquest utilitari que compta amb una capacitat de maleter de 300 litres, un tamany un tant superior als seus competidors, tenint en compte el segment al qual pertany.

 

Motor

Dos propulsors a benzina, de 73 i 90 cavalls i dos dièsel, de 75 i 90 cavalls són les opcions que proposa el nou Renault Clio.

A més a més, al llarg d’aquest 2013 és previst que aparegui un altre motor a benzina de 120 cavalls.

Característiques dels motors a benzina:

1.2 de 73 cavalls: Velocitat màxima de 167 km/ h, acceleració de 0 a 100 en 15,5 segons i promig de consum de 5,5 lires als 100 km.

Tce de 90 cavalls: Velocitat màxima de 185 km/h, acceleració de 0 a 100 en 13 segons i consum mixt de 4,3 litres.

Característiques dels motors dièsel: Dci de 75 cavalls: Velocitat màxima de 168 km/h, acceleració de 0a 100 en 14,3 segons i promig de consum de 3,6 litres.

Dci de 90 cavalls: Velocitat màxima de 178 km/h, acceleració de 0 a 100 en 11,7 segons i consum mitjà de 3,6 litres.

 

Seguretat

El nou Clio compta amb la puntuació de 5 estrelles en les proves de seguretat realitzades per l’organisme independent EuroNCAP.

Alguns dels elements de la seguretat del Renault Clio són: coixí de seguretat frontal per al conductor i el passatger, antibloquejament de frens ABS, control d’estabilitat ESC, ajuda a l’engegada en pendent HSA, limitador de velocitat i recolzacaps davanters actius.

Per Tot Granollers / ACPG – Redacció

TOTES LES NOTÍCIES