Característiques

El Renault Captur és un vehicle amb imatge de tot terreny, també anomenat crossover, que comparteix la plataforma del Clio, tot i que la longitud exterior és superior.

Es tracta d’un cotxe eminentment urbà, que destaca pel dinamisme i l’elegància, que desprèn a l’exterior i que es pot palpar a l’interior. A la vegada, el Captur està pensat per poder oferir una excel·lent resposta en circulació en ciutat.

Una de les característiques més interessants d’aquest model és l’espai interior per als ocupants, que viatgen còmodament gràcies a l’espai disponible per a les cames, un fet del qual en gaudeixen, especialment, el conductor i l’acompanyant.

Respecte del maleter, el volum total, inclòs el doble fons, és de 455 litres. Juntament amb aquest, a l’interior de l’habitacle es disposen múltiples espais portaobjectes. Cal esmentar el calaix Easy Life, amb capacitat d’onze litres o les xarxes posteriors als seients.

Alguns dels elements de l’equipament del vehicle són: ordinador de viatge, comandaments de ràdio en el volant, vidre tèrmic, volant amb ajustament en altura i en profunditat, miralls exteriors calefactats i direcció assistida variable, entre d’altres.

 

Motor

El vehicle permet escollir entre tres motoritzacions, dues a benzina i una dièsel.

El propulsor dièsel és un 90 cavalls de quatre cilindres, velocitat punta de 170 km/h

i consum promig de 3 litres i mig als 100 quilòmetres.

En benzina, hi ha l’opció de 90 cavalls (velocitat màxima de 170 km/ h i consum combinat de 5 litres als 100) i la de 120 cavalls (velocitat màxima de 192 km/h i consum mitjà de 5,5 litres), aquesta última acoblada a una caixa de canvis automàtica de sis relacions.

 

Seguretat

El Captur inclou tot un seguit d’elements de seguretat activa i passiva que satisfan el conductor més exigent.

El model bàsic de la gamma compta amb coixí de seguretat frontal del conductor i del passatger i laterals davanters.

També hi ha de sèrie els ancoratges Isofix de tres punts, l’antibloquejament de frens ABS, l’assistència a la frenada d’emergència, l’assistent d’engegada en pendent i el control d’estabilitat, entre d’altres.

Per El Tot Granollers / ACPG – Redacció

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada