Un autèntic desastre està sent la remodelació de la plaça Laurèdia, que ha deixat de ser una plaça per convertir-se en un perill públic constant per als automobilistes tant si pugen com si baixen i un caos circulatori, quan no hi ha agents de circulació regulant el trànsit.

A banda de l’horrible impacte visual que dibuixa, el desgavell que representa per a la circulació és considerable i el perill d’accidents és molt elevat. Obviant les cues que ocasiona, encara que això sigui conseqüència normal en qualsevol obra efectuada en vies circulatòries.

Entre altres conseqüències diverses pernicioses per a la normal circulació de vehicles, trobem com a “detalls” curiosos: les distàncies que es van deixar després de l’enquitranat i pintat de les ratlles que no permeten als busos fer les degudes maniobres, impedint la visibilitat gairebé per complet a tots els vehicles, i les senyals de stop o de cedir el pas completament fora del seu lloc que són un perill constant…

Curiosament, tot de cop i després d’un parell de dies de deixar-ho tot preparat, un cop acabada la jornada laboral, es va tornar a aixecar tot l’asfalt. Què s’havien descuidat ?

I ja no parlo de la mini rotonda que trobem més amunt, prop de l’edifici comunal, que ni tan sols permet girar sense haver de fer maniobres i que ofereix una visibilitat gairebé nul·la.

Qui ha estat la “ment privilegiada” que ha dissenyat aquestes dues rotondes ? Es trobava en estat d’embriaguesa quan ho va fer ?

Tot plegat és similar a la incompetència dels que van permetre tirar endavant el projecte d’una mitja desviació totalment inútil.

Cobren més de tres mil euros, rebaixats ara d’un 10%, els funcionaris que han realitzat aquest disseny ? Perque haver de pagar tanta incompetència a aquest preu, dol i molt.

Si és així i aquesta remodelació ha estat realitzada per funcionaris, s’ha d’exigir ja d’immediat una nova Llei de la Funció Pública que permeti acomiadar sense necessitat d’obrir expedients disciplinaris a tots els incapaços que estem pagant entre tots.

 

5 comentaris

  1. Amb els anys que porules per Andorra, i encara et penses que els projectes d’Obra Publica de Govern els fan els funcionaris ??? Potser no coneixes tant aquest país com et penses, company. O potser es que si no ataques als funcionaris no ets feliç. T’hauries de mirar aquesta animadversió als funcionaris.

  2. Yo visc en front i es horrible, lo dels autobusos ho veig casi cada dia i es quedan enganxats a la barrera de protecció de l’obra a part de no tindre espai per girar, el altre dia un cotxe no s’en va portar un agent de circulacio de miracle, i no han pensat en les entrades als garatges dels edicis que donan a la carretera principal….. no se com fant les coses pero despre d’aixo veig que l’incompetencia de les personas que han organitzat o disenyat aixo nomes han pensat en j…. ni en els veins, ni en seguretat ni en res quina vergonya

  3. Eduard, més que un nyap és un perill constant. He vist autobusos “enganxats”, frenades in-extremis, col·lisions evitades de miracle… Voldria recordar als que baixen de la ctra. de la Rabassa, que tenen un STOP, als que van per l’Av. Verge de Canolich també, als que pujen per Francesc Cairat un CEDIR EL PAS… I als que baixem i hem de girar per agafar la carretera de Nagol, encomanar-se a la Mare de Deu perquè no ens passi res.

  4. Saps que tens raó? és un veritable nyap

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada