Reconeixements de gran nivell per a Albert Llovera en el 2017

Albert Llovera, ha estat la persona triada per rebre dos dels reconeixements de més prestigi a nivell social. A l’inici de l’any, una vegada finalitzat el Dakar 2017, el pilot andorrà va rebre de mans del Sr. Javier Moll (President de Premsa Ibèrica) el Premi Home del Motor. A la recta final d’aquest 2017, Albert Llovera va tornar a ser protagonista, en aquesta ocasió, en ser triat com a Home de l’any per la revista Men’s&Health.

Divendres passat (dia 17) Albert Llovera va viure una nit inoblidable en els salons del Teatre Goya, així ens ho va comentar: “Per a mi, va ser una gran nit, amb molts grans al meu voltant i un públic molt fidel que em va recolzar en tot moment. No hi ha cap dubte que aquests reconeixements els hi dec a tota la meva família, als esponsors que no deixen de recolzar-me fins i tot en moments difícils i a tots els seguidors que sempre us tinc molt a prop”.

Per al pilot andorrà, el 2017 va començar de manera immillorable. Va acabar el Dakar, per tercer any consecutiu i segon al volant del Tatra de l’equip Bonver Project Dakar, a més en una excel·lent 24a posició.

En el procés de recuperació de l’esforç realitzat per les pistes sud-americanes, Albert es va haver d’enfrontar a la difícil decisió d’haver de passar pel quiròfan per esmenar la lesió que arrossegava des de feia temps en el dit polze de la mà esquerra.

Després d’avaluar diferents opcions, amb el Doctor Xavier Mir, Albert va prendre el risc de perdre’s el Dakar 2018 i fer-se una operació que, d’altra banda, era inajornable.
L’operació es va desenvolupar sense problemes i els terminis de recuperació s’estan complint rigorosament però, Albert Llovera haurà de pagar un peatge per recuperar el seu dit polze de la mà esquerra. Es perdrà el Dakar 2018, un fet que, des del primer moment, tenia assumit.

Així doncs, el guardó de Men’s&Health arriba en un bon moment per donar una motivació extra: “Que et reconeguin l’esforç que realitzes sempre és bonic i no deixa de ser la demostració que tot el que estàs fent no passa desapercebut. Em trobo fort, tan físicament com moralment, i, sí que és cert que ens perdrem, potser, la prova més important de la temporada però estem treballant en projectes que també són molt atractius”.

És evident doncs que Albert Llovera es troba capacitat per seguir competint i seguir rebent reconeixements a un esforç que de moment no té intenció de remetre.

(Text i foto: Fotoesports)

 

TOTES LES NOTÍCIES