Publicitat i motivació

La motivació s’utilitza en diversos àmbits, amb grans diferències d’intencions. Avui vull centrar-me una mica en la publicitat i la motivació. En la forma que la publicitat ens motiva a comprar un producte en concret. Com bé abans deia, existeixen moltes maneres de motivar i amb diferents intencions i necessitaria molts, molts articles per a esmentar i repassar-los tots. De totes, vull centrar-me en un nexe; que indistintament d’allò que ens vulguin oferir o la motivació amb la qual intenten vendre’ns; uneix a la gran majoria d’anunciants.

Quan una empresa anuncia de forma reiterada i consecutiva la seva marca, o diferents productes sota la seva marca, s’acaba establint una relació de confiança amb el consumidor. Independentment que un consumeixi o no aquest producte, la marca amb el temps passa a ser com un amic llunyà. D’aquesta manera quan per primera vegada anem a comprar un producte o quan volem canviar de marca ens acostem a la marca que ens sona, la que sempre hem sentit perquè ens dóna confiança.

Aquesta confiança prové de veure-la constantment. Si voleu provar el que dic penseu en una marca de dentífric? Comprovareu si comenceu a preguntar als amics que consumeixen o no aquesta marca, tots solen respondre la mateixa. Per tant una manera de motivar publicitàriament parlant és estar sempre present.

TOTES LES NOTÍCIES