Prop de 9.000 visites en la segona edició de la #FiraClickslaSeu

La segona edició de la #FiraClickslaSeu ha augmentat el nombre de visites respecte la primera edició, passant de les 5.635 visites de l’any passat a les 8.883 d’aquest any.  La #FiraClicksLaSeu que durant aquesta Setmana Santa ha omplert la capital alturgellenca de clicks de Playmobil, concretament a la sala Sant Domènec, el centre cívic El Passeig i la plaça Patalín, ha rebut la visita d’un públic familiar no només del territori sinó també vingut de diferents punts del país.

La tinent d’alcalde de Promoció de l’Ajuntament de la Seu d’Urgell, Mireia Font, en fa un balanç “més que positiu” d’aquesta segona experiència de portar el clicks a la ciutat. Font afirma al respecte que “la xifra del nombre de visites d’aquest any demostra que una fira de clicks no només és una bona proposta de lleure per Setmana Santa sinó que també és una iniciativa que ajuda a dinamitzar comercialment la Seu pel fet que els epicentres es troben situats en punts estratègics del centre històric, i alhora esdevé un reclam turístic més per aquestes dates de vacances familiars”.

Durant tota la Setmana Santa, la #FiraClickslaSeu el públic visitant ha gaudit d’una exposició de diorames de gran format amb 12 escenes, 3 d’elles amb temàtiques dedicades a la Seu d’Urgell, i una altra dissenyada per un jove urgellenc*, col·leccionista de 7 anys, que ha exposat per primera vegada un diorama fet amb figures de la seva pròpia col·lecció.

A més, la Fira de Col·leccionisme Playmobil, amb 5 expositors han ofert tot tipus de figures i complements de la prestigiosa marca alemanya, omplint els respectius mostradors de figures customitzades, caixes descatalogades, peces a l’engròs, productes d’importació i les últimes novetats de la factoria Playmobil. Els Tallers de Creativitat també han tornat a ser un pol d’atracció pels infants que han visitat la fira. Els nens i nenes s’han pogut emportar a casa les obres que ells mateixos han elaborat.

Guanyadors del concurs el click amagat

El concurs del click amagat ja té guanyadors després que aquest matí es realitzés el sorteig entre totes les butlletes que han omplert els participants, dipositades en una urna durant els dies que s’ha celebrat la fira.

El primer premi ha estat per la butlleta signada per Alba Laudes Gómez, de la Seu d’Urgell. El premi consisteix en un lot de productes Playmobil per valor de 50€.

Pel que fa al segon premi, la butlleta va a nom de Carla Parés Pascual, de Sabadell, que rebrà un lot de productes Playmobil per valor de 30€.

El tercer premi ha recaigut a la butlleta signada per Oriol Biel Colliro, del Pla de Sant Tirs, que serà obsequiat amb un lot de productes Playmobil per valor de 20€.

Val a dir que l’Ajuntament de la Seu d’Urgell es posarà amb contacte amb els guanyadors del concurs per tal de fer-los arribar els seus premis.

Recordem que el concurs consistia en trobar entre els 12 diorames de la fira 3 clicks que representen figures emblemàtiques de la Seu d’Urgell con són un minairó, un armat de la Processó de Divendres Sant i una jugadora de bàsquet del Cadí la Seu.

TOTES LES NOTÍCIES