Prometedor debut de Besolí-Pérez al Volant RACC 2014

besoliMarcel Besolí-Albert Pérez (Peugeot 107) van acabar el Ral·li Empordà, primera prova d’asfalt del Volant RACC 2014, en una meritòria sisena posició. Per al pilot, que, aquest any, compta amb el suport del Programa de Joves Pilots de l’Automòbil Club d’Andorra, va ser el primer contacte amb unes especials de molt renom i una confrontació directa amb els que seran els seus rivals al llarg de la temporada, i tot al volant d’un Peugeot 107, un vehicle amb el qual va disputar la seva primera carrera fa unes setmanes a Igualada.

El traçat preparat pels organitzadors, Escuderia Baix Empordà, constava d’un bucle de tres especials: La Ganga (6,34 km), Santa Pellaia (8,40 km) i Els Ángels (15,65 km), que calia superar en dues ocasions. En total 196,84 km dels quals 60,70 eren cronometrats.

L’inici de Besolí-Pérez va ser sorprenent, van aconseguir la quarta posició en el primer pas per Sta. Pellaia, a partir d’aquest instant el pilot andorrà es va mostrar irregular i va encadenar excel·lents cronos amb errors que en ocasions van fer perillar la seva continuïtat en la competició.

Per a Marcel Besolí, era la primera ocasió en què lluitava de forma directa amb els seus rivals del Volant i valora d’aquesta manera les seves possibilitats: “Les sensacions són molt positives. És cert que els dos primers classificats faran la seva guerra particular, la seva experiència els converteix en grans favorits al triomf a final de temporada.

Però per darrere hi ha un grup de quatre o cinc equips amb opcions a ocupar la posició del podi que queda per adjudicar”. Malgrat la seva satisfacció fa autocróitica i considera que queden coses per millorar: “Com per exemple la falta de concentració que en ocasions em fa cometre errors absurds amb la consegüent pèrdua de temps en la classificació. Caldrà seguir treballant aquest i altres aspectes de la meva conducció per poder millorar les meves prestacions al volant del Peugeot 107”.

El primer cap de setmana de juliol (díes 4 i 5) es disputarà un altre dels ral·lis més carismàtics del calendari català de l’especialitat. El Ral·li Osona serà la segona prova d’asfalt vàlida pel Volant RACC 2014.

Text i foto: Fotoesport

TOTES LES NOTÍCIES