Si és la primera vegada que aneu al gimnàs hi ha alguns exercicis bàsics que heu de conèixer.

• Bicicleta estàtica i el·lípticaAmb totes dues es treballen les cames, però amb l’el·líptica, a més, es combina córrer amb moviments de braços.

La seva finalitat és fer un escalfament correcte i millorar la respiració. Programeu etapes de 15 a 20 minuts com a màxim.

• AbdominalsPer estirar els músculs i preparar-los per a l’exercici més intens, agafeu uns matalassos, estireu-vos i feu dos tipus d’abdominals: a) poseu les mans darrere dels glutis i aixequeu les cames des del terra 15 vegades. b) poseu-vos de costat, col·loqueu un braç sobre el cap i aixequeu la cama que queda lliure.

• PesesPer endurir braços i cames agafeu a cada braç una pesa de 2 quilos i feu moviments de costat a costat sentint el seu pes. Repetiu-lo 20 vegades.

• Màquines per a les camesPer tornejar les cames hi ha moltes màquines, per exemple, a la premsa es treballa amb el cos recolzat sobre un respatller i s’ha de portar el pes cap amunt.

• Ball, spinning, aeròbicÉs recomanable acabar la sessió ballant, fent spinning o una sessió d’aeròbic amb steps.

Per Redacció / Tot Sant Cugat

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada