Primera edició del “Vide dressing”, a la Massana

vide dressing

Aprofitar les èpoques en què s’acostuma a fer el canvi d’armaris, per buidar-los de la roba i dels complements que ja no utilitzem i posar-los a la venda o intercanviar en un mercat de segona mà. Aquesta és la filosofia dels mercats que es fan en molts països europeus i que les dues impulsores del “Vide dressing” han volgut transportar al país. La cita serà aquest dissabte, 28 de març, d’11 a 20 h, a la Closeta.

Audrey Olivé i Meritxell Armengol estan convençudes de la bona acollida que tindrà el mercat, i més tenint en compte que aquesta tendència està trencant entre les blogueres de moda a Barcelona, Madrid o Paris.  A més. van comprovar que prop d’Andorra no s’organitza cap mercat d’aquest tipus i, per tant, esperen que la idea causi expectació. Les organitzadores van fer la proposta al Comú de la Massana, que de seguida va decidir donar-hi suport. “Aquesta acció entra dins la nostra línia de dinamitzar la parròquia, ja que esperem força afluència de participants. El mercat té un clar component de trobada social i a més ens agrada la filosofia de la reutilització d’objectes, ja que durant l’any ja promovem altres accions en aquest sentit”, explica el conseller de Turisme, Comerç i Dinamització, Sergi Balielles.

Al “Vide Dresing” s’hi podran trobar samarretes, sabates, abrics, joieria… i fins i tot, vestits de festa.  “La demanda de parades ha estat tot un èxit i ja tenim la llista complerta des de fa dies.  Ara esperem que tot l’esforç que hem fet de comunicació faci que tinguem moltes visites el proper dissabte. Hem adaptat els horaris per a maximitzar la afluència i estarem oberts al públic de les onze del matí fins a les vuit del vespre”, explica Audrey Olivé.

Les organitzadores apunten que el fet d’organitzar l’esdeveniment conjuntament amb el Comú de la Massana els ha permès poder tirar endavant l’acció amb molt poc temps, ja que els ha facilitat tota l’estructura funcional. “Si aconseguim consolidar aquesta iniciativa ens agradaria celebrar dues edicions cada any, una a la primavera i l’altra a la tardor. Si el “Vide Dressing” té èxit, a cada edició hi afegirem més activitats que complementin la oferta del mercat”, assegura Meritxell Armengol. S’espera que el “Vide Dressing” esdevingui un punt de trobada entre totes les dones del país que tinguin ganes de passar una bona estona, tot i que també està obert a turistes i a tothom que vulgui visitar la fira.

TOTES LES NOTÍCIES