Per a què serveix el màrqueting digital

Màrqueting digital
Màrqueting digital (Istock.com)

El màrqueting digital o màrqueting en línia és una disciplina que consisteix en promocionar, publicitar i vendre serveis o productes a través d’internet, usant les tecnologies i els mitjans digitals existents.

Aquest tipus de màrqueting permet arribar a més gent, potenciant al màxim una marca o negoci. Entre els seus principals avantatges respecte al màrqueting tradicional, es troben:

– Universalitat: pots operar a tot el món sense cap problema, independentment de la teva estructura i del lloc en el qual et trobis.
– Segmentació del públic: permet dirigir una campanya publicitària a un públic determinat, seleccionant-lo d’entre un grup per raó d’edat, estudis, localitat, aficions…no existeixen límits al teu negoci.
– Actualització de dades: permet anar comprovant a l’instant si la campanya està funcionant i permet adaptar-la segons els resultats o fins i tot anul·lar-la, si es considerés necessari.
– Preu: el cost és menor al d’un altre sistema tradicional.
– Feedback: Permet interactuar amb els teus clients i fidelitzar-los.
– Horari: els productes i serveis estan oberts a la venda les 24 hores del dia els 365 dies a l’any.
– Igualtat: en el màrqueting digital totes les empreses són iguals i tenen les mateixes possibilitats, sense importar la seva grandària.

TOTES LES NOTÍCIES