hubbl

El servei de lliurament de paqueteria ha estat considerat fins ara ineficaç pel públic en general a causa dels problemes que diàriament ocasiona. És per això que Hubbl ha volgut posar solució a això i assegurar-se que tots els clients estiguin satisfets amb els seus lliuraments durant tot el procés, des dels missatgers fins al sistema de seguiment dels enviaments.

Marius Kerbalek i Ingrid Fawcett han creat un servei que lliura paquets a domicili fins a la mitjanit i permet a qualsevol persona de Barcelona que treballa fins tard, viatja o simplement està ocupada, rebre les seves comandes realitzades en línia. El projecte que han emprès, Hubbl, emmagatzema en el seu dipòsit les comandes que els usuaris realitzen online i els lliuren des de les 18:00 fins a la mitjanit tots els dies de la setmana. Independentment del servei de missatgeria que utilitzi la botiga online, els paquets seran lliurats directament al dipòsit, on els acceptaran en nom del client guardant-los de manera segura fins que es programi l’enviament en els 10 dies següents d’acord amb la disponibilitat de l’usuari.

Cal destacar que Hubbl realitza els seus lliuraments en franges de tan sols 1 hora i que accepta enviaments de totes les companyies de missatgeria sense cap contracte. A més, els clients també podran realitzar un seguiment del seu paquet per conèixer la seva ubicació en qualsevol moment. A dia d’avui, la companyia està treballant en una app per iOS i Android en la qual es podrà programar directament lliuraments i que en breu estarà disponible al mercat. Un altre dels seus objectius és continuar expandint-se i així ho faran cap a Madrid com ho tenen previst per a principis de 2015 ia altres ciutats espanyoles al llarg de l’any.

Per Tecnonews / AMIC – Redacció

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada