El Comú d’Ordino ha adjudicat a l’empresa Hamilton la realització d’un estudi d’opinió ciutadana sobre la comunicació de la corporació per un import de 10.097 euros. L’objectiu és dur a terme una enquesta entre la ciutadania per saber si els canals de comunicació i d’informació que utilitza el Comú són correctes i efectius, i saber si cal reforçar-ne algun aspecte. Tal com publica aquest dimecres el BOPA, el termini de contractació de Hamilton Investigació Estratègica Andorra és de dotze setmanes, i s’espera que els resultats de l’estudi es tinguin a finals de maig.
2013-02-20
És una autèntia vergonya! I els de l’oposició què diuen? O és que no hi ha oposició després de la parafernàlia de les eleccions?
10000€ per una enquesta amb la finalitat de conèixer la opinió ciutadana sobre els canals de comunicació d’un Comú del tamany d’Ordino? En un país democràticament madur, això mostraria la estupidesa i poca capacitat de gestió dels fons públics dels mandataris comunals, però a Andorra no passa res perquè no valorem aquests fets. A les pròximes eleccions tornaran a sortir quatre persones amb poc més que el graduat escolar i tornaran a guanyar unes eleccions: és així de trist. I si la mala imatge de DA degut a l’ensorrament d’Andorra lastra la imatge, no passa res perquè en comptes del taronja tornarà a ser blau i aquí ningú s’en recorda de res! Val a dir que contra la Poussier aquella, potser sí que millor aquests. No tenim res millor a Ordino que aquests personatges?
Es demostra, una vegada més, que hi ha diners pel que volen tot i la crisi, que ells no pateixen. 10.000 eurets no és una xifra gens despeciable!
Abans hagués sigut millor preguntar als ordinencs si els semblava bé que es fes aquesta despesa amb aquest objectiu.