adam rocks

Característiques

Qualificat per la mateixa casa alemanya com a ‘mini Cross Over’, l’Opel Adam Rocks és un vehicle que combina una imatge de tot terreny i d’esportivitat, que reforça el disseny atractiu i amb un punt de sofisticació.

L’Opel Adam Rocks es distingeix de l’Opel Adam pel sostre descapotable de lona, retràctil.
El Rocks se’ns presenta com a un vehicle robust i que ha guanyat en altura. En el frontal, la motllura cromada de marca constrasta amb la graella negra; mentre que també en aquesta zona destaquen els grups òptics, amb forma de bumerang i amb llums diürnes LED.

A l’interior, ens trobem un habitacle modern, amb detalls clàssics, que crea una atmòsfera molt especial.

Com a opció, s’inclouen detalls com el volant calefactable, l’ideal complement als seients davanters, també calefactables.

A nivell tecnològic, el vehicle permet incorporar assistent avançat d’estacionament, l’assistent a la conducció que permet una millor maniobrabilitat i el sistema Star/Stop, que repercuteix directament en el consum.

Motor
L’Adam Rocks està disponible en tres motoritzacions a benzina. El propulsor base és un 87 cavalls, amb el qual s’assoleix una velocitat màxima de 176 km/h, amb una acceleració de 0 a 100 en 12 segons i mig i un promig de consum de 5 litres als 100.

L’altre motor és l’1.4 de 100 cavalls, amb un pic màxim de velocitat de 185 km/h, una acceleració de 0 a 100 en 11,5 segons i un consum mitjà que es manté en els 5 litres.

Per últim, el motor més potent, és l‘Ecotec de 116 cavalls. Assoleix una velocitat punta de 196 km/h, accelera de 0 a 100 en 10 segons i el consum és de 5 litres, de mitjana, en circuit combinat, als 100.

Seguretat
A nivell de seguretat, l’Adam Rocks ofereix un ampli desplegament, que inclou coixins de seguretat frontals, laterals i de cortina per a les places del davant i del darrere.

Pel que fa als cinturons de seguretat, el vehicle incorpora doble pretensor en els cinturons davanters per tal d’assegurar una major protecció.

La tecnologia aplicada a la seguretat es tradueix, entre d’altres, en un efectiu control d’estabilitat ESP i en sensors que alerten sobre un possible xoc lateral en un avançament, de manera que l’efecte de ‘l’angle mort’ desapareix.

L’assistent d’engegada en pendent, també és un altre dels ginys relacionats amb la seguretat.

Per El Tot Granollers / AMIC – Redacció

1 comentari

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada