postgrau

La Universitat d’Andorra ha obert el període de preinscripció per al nou postgrau en màrqueting interactiu i mòbil, coorganitzat amb l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) i amb la col·laboració de la Fundació Crèdit Andorrà.

El postgrau en màrqueting interactiu i mòbil donarà a conèixer de forma completa i de manera pràctica les noves tendències del màrqueting digital, i farà especial èmfasi en el nou canal que representa el desenvolupament recent de les aplicacions mòbils dins d’aquest àmbit. Els alumnes tindran l’oportunitat de posar a prova els coneixements adquirits mitjançant la realització d’una pràctica global que incorporarà, d’una banda, la implementació d’una estratègia de màrqueting mòbil, i de l’altra, tallers per conèixer de primera mà l’experiència professional d’empreses punteres que compartiran casos reals.

 El programa té una càrrega de 10 crèdits europeus i es desenvoluparà del febrer del 2015 al febrer del 2016. Les classes es faran a la Universitat d’Andorra els divendres a la tarda (de les 16 a les 20 h).

La Fundació Crèdit Andorrà, amb l’objectiu de contribuir al desenvolupament i al progrés social, té subscrit un conveni de col·laboració amb l’UdA, a través del qual contribueix a facilitar l’accés a la formació. En el cas del postgrau en màrqueting interactiu i mòbil, l’import de la matrícula és de 1.967 €. La Fundació Crèdit Andorrà finança el 34% d’aquesta quantitat, de manera que cada estudiant ha de pagar el 66% restant del cost de la matrícula, és a dir 1.300 €. 

 Les preinscripcions es formalitzen fins al 6 de febrer al web de la Universitat d’Andorra: www.uda.ad.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada