turismeAndorra Turisme ha renovat el disseny del material de promoció turística utilitzant com a fil conductor els propis visitants i els paisatges del Principat. El canvi transmet modernitat i inclou un codi cromàtic que serveix per identificar els diferents tipus de guies.

Amb l’objectiu d’aportar una visió moderna i creativa, l’empresa andorrana Jecom Disseny ha realitzat el canvi d’imatge del material promocional donant més importància a la fotografia de portada que en aquesta ocasió s´humanitza. Es dóna importància al turista i es converteix en el protagonista de les activitats que s’inclouen en la guia.

A més, també s’actualitzen i es modernitzen les portades mitjançant la incorporació del concepte PDI, un recurs molt utilitzat i que es representa amb la icona de posició d’interès. D’aquesta manera, es busca relacionar com a punt d’interès la temàtica de la guia i la seva ubicació dins d’Andorra.

Aquest pictograma, alhora serveix per crear un codi cromàtic de diferenciació entre guies, identificació que també es veurà a la contraportada. Andorra Turisme edita anyalment un total de 12 publicacions- uns 650.000 exemplars en total- la majoria d’elles traduïdes al català, castellà, francès, anglès, si bé actualment s’està editant material en nou idiomes diferents.

Totes les publicacions aniran adoptant paulatinament el nou disseny a mesura que es vagin editant, amb l’objectiu de disposar de tota la col·lecció abans de l’estiu 2014. Les primeres guies que sortiran amb aquest nou disseny és la guia de cultura i la d´allotjament.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada