face

Mark Zuckerberg va deixar clar fa algunes setmanes que una de les prioritats de la xarxa social més important del planeta és aprofundir en News Feed, el seu servei de notícies. Si bé és cert que el fundador de Facebook va apuntar en una conferència que l’objectiu de la plataforma és segmentar les notícies en funció dels gustos dels usuaris, recentment Facebook ha llançat una actualització que permet als internautes personalitzar quin tipus de continguts informatius volen veure al mòbil o a l’ordinador.

D’aquesta manera el menú de News Feed mostra els amics amb els quals interactuem més i els que menys i ens dóna la possibilitat de només ser informats per aquells cap als quals tenim més afinitat. Això no vol dir que deixem de veure els que menys seguim. El nou News Feed permet decidir l’assiduïtat amb què ens arriben les seves notícies preferides.

El que es té en compte per dictaminar quins són els usuaris que més seguim forma part d’un algoritme creat per Facebook. D’aquesta manera elements com posar “m’agrada” en una fotografia, els enllaços en els quals hem premut amb anterioritat o fins i tot el tipus de connexió que tenen, són part de l’algoritme de News Feed.

Malgrat que Facebook considera que no es tracta d’una classificació perfecta, assumeix que és un bon inici per arribar a segmentar millor les notícies per a cada usuari.

Per Tecnonews / AMIC – Redacció

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada