El  greix del ventre està vinculat amb la malaltia cardiovascular i la diabetis. Si bé no hi ha cap “vareta màgica” per reduir ràpidament el greix abdominal, us expliquem com podeu fer-lo desaparèixer.

• Beveu molta aigua: el consum constant d’aigua durant tot el dia pot conduir a un metabolisme més actiu.

• Exercici: l’entrenament d’interval, o alternant ràfegues curtes d’energia amb períodes de descans curts, pot millorar els músculs i augmentar la resistència més ràpidament que l’exercici tradicional. Feu caminades ràpides o pugeu o baixeu escales.

• Esmorzar és important: incloeu aliments rics en proteïnes i en fibra. 

• Canvieu els grans refinats per sencers: en un estudi científic, les persones que menjaven grans sencers van perdre més greix abdominal que qui va menjar la mateixa dieta però amb grans refinats.

• Elimineu l’estrès: la secreció de cortisol es correlaciona amb un augment del greix del ventre. Per combatre l’estrès dormiu i dediqueu temps a relaxar-vos.

• Reduïu el consum de calories.

• Mengeu greix bo: una dieta amb una major proporció d’àcids grassos monoinsaturats (alvocats, nous, llavors, soja i xocolata) pot prevenir l’acumulació de greix abdominal. Els greixos trans (margarines, galetes…) semblen causar greix en l’abdomen. 

• Obteniu més fibra en la vostra dieta: afegiu fibra a poc a poc. Els bacteris del sistema digestiu necessiten temps per adaptar-se.

Font: dietasefectivas.org

Per Redacció / AMIC – Tot Sant Cugat

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada