No guanyar greix amb l’edat

• Segons un estudi realitzat per la Universitat Duke dels Estats Units, les persones que corren almenys 18 quilòmetres a la setmana no guanyen teixit adipós o greix al llarg dels anys, independentment de la intensitat de la carrera ni del tipus d’alimentació que segueixin. La clau és que fent 18 km a la setmana es crema una mitjana de 1.100 calories, suficients per impedir guanyar greix en envellir. L’estudi també ha trobat que no es guanya pes en forma de greix fent altres esports aeròbics: pedalejar 35 km en bicicleta, nedar 102 minuts o fer tres circuits de mitja hora a la setmana.

• Un altre estudi de la universitat de l’Estat d’Arizona ha trobat que les persones que prenen 500 mg de vitamina C al dia cremen més fàcilment el greix durant l’exercici, ja que aquesta vitamina ajuda a metabolitzar el greix extra.

• Un estudi recent presentat en la Conferència Anual de l’Associació Americana del Cor ha comprovat que les dones de mitjana edat amb quilos extra que han seguit un pla de musculació de 30 minuts 2 vegades a la setmana durant 2 anys, no només no han guanyat el greix intraabdominal associat a l’edat, a més han reduït el seu percentatge de greix abdominal.

Per Redacció / Tot Sant Cugat

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.