Neix a Espanya TodoBus.es, una nova comunitat online per passatgers d’autobús

Movelia, central de compres de bitllets d’autobús de línia regular per Internet i que cobreix el 75% dels línies d’autobusos d’Espanya, ha anunciat el llançament de TodoBus.es, una nova comunitat online dirigida als passatgers d’autobús, amb continguts sobre viatges, destinacions, concerts etc., de les localitats de destinació de les diferents línies d’autobús i per descomptat compra de bitllets de forma còmoda i econòmica.

Movelia s’adapta amb aquesta nova estratègia la venda online de bitllets als temps 2.0, on els viatgers, a més de comprar els seus passatges d’autobús, també poden compartir experiències.

TodoBus.es, inclou tot un ecosistema social amb perfils en les principals xarxes socials, com Facebook, Tuenti i Twitter (@ Todo_Bus), on els usuaris reben informació útil sobre els seus viatges en autobús, obtenint descomptes i participant en concursos. TodoBus és una experiència global on el viatger pot reservar també el seu allotjament i, en breu, també podrà adquirir entrades als principals esdeveniments que se celebrin a la seva ciutat de destí.

Segons explica Santiago Vallejo, director general de Movelia, “en Movelia oferim als nostres clients des de fa més d’una dècada una experiència de compra segura, còmoda i econòmica per adquirir bitllets d’autobús. Ara, pretenem fer un pas més i generar una comunitat en línia que creï valor per als usuaris d’aquest mitjà de transport, ja que viatjar en autobús és una experiència social. Amb el llançament de TodoBus.es, Movelia torna a situar a l’avantguarda de les iniciatives europees en el sector. Per a la gestió d’aquest projecte hem decidit treballar amb Open-Idees, empresa líder en el món del Social Commerce a Espanya ja que era la que més s’ajustava a la nostra estratègia de mercat d’enfocar el viatge com una experiència social “.

Per Tecnonews / ACPG – Redacció

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.