A partir d’ara, el nom i l’anagrama de Naturlandia figurarà en les equipacions oficials de joc del primer equip del Bàsquet Club Andorra. Un patrocini que s’ha fet oficial, aquest dimecres, amb la signatura d’un contracte entre la presidenta del consell d’administració de Camp Rabassa, Montserrat Gil, i el president del club, Gorka Aixàs.
La marca Naturlandia també estarà present en la samarreta d’escalfament de tots els equips i en els suports publicitaris del pavelló. En el marc de la presentació a la premsa del patrocini, Montserrat Gil ha assenyalat que “estem molt contents que els jugadors del River, un equip de referència en l’esport del país, puguin lluir el nostre nom als partits que tenen lloc al país i a l’estranger i, d’aquesta manera, portar el nom Naturlandia més enllà de les nostres fronteres”.
Per la seva banda, Gorka Aixàs ha destacat que “Naturlandia és una marca de país, un fet important per al Bàsquet Club Andorra ja que l’equip el fem entre tots. Tots hem de sumar esforços”. Com a mesures complementàries, els socis del BCA gaudiran d’un 15% de descompte a l’entrada de Naturlandia. A més, durant el partit del 4 de gener, es farà un sorteig de 10 entrades gratuïtes pel parc entre els assistents.
Text i foto: Comú de Sant Julià
Una llàstima, suposo que al basquet li calen recursos, i “ole” per a ells, però es una llàstima lluir un autobraç que a privatitzat una zona publica destrossant-la i tancant-la al ciutadà, creant entre altres un zoo amb animals no autòctons.
Molta sort al basquet andorrà, espero que acabeu pujant per que ús ho mereixeu. Pero també espero que Naturlandia el ecoporc, si si porc, del Pirineu sigui un fracàs i tanqui, això si, deixant el territori en l’estat inicial.