Naturlandia puja el promig diari però perd 25.000 visitants

Naturlàndia tanca el 2017 amb un increment del 18% de la mitjana diària de visitants, amb 625 usuaris per jornada, gairebé un centenar més que la mitjana de 2016 (529). Segons informa el comú de Sant Julià en un comunicat, el parc tanca l’exercici amb una afluència global de 158.750 persones registrades durant els 254 dies d’obertura (183.100 al 2016, amb 346 dies d’obertura).

Precisament durant l’any passat el parc va posar en marxa el nou calendari d’activitat, que ha suposat una racionalització de la despesa en personal i recursos tècnics que s’ha traduït en 111 dies de tancament. Al 2016 les jornades de tancament van ser 19. L’optimització del calendari ha permès millorar els registres de visites diàries al llarg de la temporada ja que s’han tingut en compte les dates previstes de major afluència al llarg de l’any, i s’ha fet especial atenció a les setmanes de temporada alta, ponts i dates assenyalades.

En opinió de la direcció del parc, “la reformulació del calendari d’activitat s’ha acceptat amb normalitat i el públic ha sabut adaptar-se a la nova rutina de funcionament, de manera que hem estat capaços d’optimitzar els dies d’obertura”. En aquest sentit, la direcció donarà continuïtat al plantejament d’activitat iniciat l’any passat amb la finalitat de ‘consolidar un nou pla de treball intern que es traduirà en una millora de la qualitat dels serveis i de les instal·lacions’.

Bona campanya de Nadal

Així mateix, Naturlàndia ha tancat la campanya de Nadal amb balanç positiu, amb pics de fins a 1.100 entrades venudes, com va ser el cas del 31 de desembre. A banda del cap d’any, les jornades de major afluència van ser les corresponents al cap de setmana de la vigília de Nadal: els dies 23 i 24 de desembre, amb un miler de visitants cada dia. En termes generals, durant les passades festes s’han igualat les xifres de l’any 2016 tot i tenir un parell de dies amb mal temps. Cal destacar també les visites rebudes durant la primera setmana del 2018, en concret els dies 3 i 4 de gener, amb una xifra que també ha fregat el miler de visites per jornada.

Pel que fa a les preferències dels visitants, les activitats de neu han estat les més freqüentades, en la seva majoria amb venda de l’entrada única. Així mateix es constata una bona xifra en les vendes de forfets d’esquí, motos de neu, raquetes de neu i lloguer de trineus.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.