Multen per excés de velocitat un cotxe pujat en una grua andorrana

gruaEl Servei Català de Trànsit (SCT) ha multat per excés de velocitat un cotxe pujat a la plataforma d’una grua amb matrícula andorrana, tal com ha informat a l’Agència EFE Sònia Mirambell, propietària del vehicle. La multa és del 9 de setembre per conduir a 83 quilòmetres per hora en un tram de la carretera N-420a, a l’altura de Riudecols (Baix Camp), amb la velocitat limitada a 70 quilòmetres per hora. Segons ha explicat la propietària, el vehicle es va avariar a Andorra i ella i el seu marit, després de donar el corresponent informe a assistència a la carretera, van tornar al seu domicili en taxi.

La propietària del vehicle, veïna de Calafell, ha relatat que no va rebre la primera notificació de la multa “per culpa de problemes amb Correus, es perden moltes cartes a la zona”, i que la segona notificació li va arribar “un dia abans de poder recórrer la sanció”. La multa correspon a les dates en què el vehicle estava avariat i en acudir aquest dilluns a l’SCT per presentar el plec de descàrrec, Mirambell ha demanat veure la foto captada pel radar. La dona ha explicat que “ha estat surrealista veure el cotxe a sobre de la plataforma de la grua, però més encara que la persona que m’ha atès m’ha dit que com que la grua té matrícula andorrana, per això ens han notificat la multa a nosaltres”.

Presentat el corresponent plec de descàrrec, “també m’han dit que si en 20-25 dies no ens han contestat, que truqui i recordi el número d’expedient”, ha afegit. El termini per pagar voluntàriament la multa, que puja a 100 euros, finalitza el pròxim 23 de gener i Mirambell ha decidit denunciar públicament aquest cas “perquè és una injustícia evident i no volem que li passi a ningú més”.

Text: ANA

5 comentaris

Comments are closed.

TOTES LES NOTÍCIES