Motor: Cross Polo – Volkswagen

Característiques

 

El Volkswagen Cross és la versió amb imatge tot terreny del Polo, tot i que per les seves característiques es desenvolupa millor per asfalt.

Respecte de les altres versions del Polo, a banda del disseny, també varia la distància de la carrosseria al terra, fet que repercuteix en l’estilització del vehicle i també en la facilitat d’accés dels ocupants.

De l’exterior, el vehicle es distingeix d’altres models per les motullers inferiors de plàstic i els raïls en el sostre per a la instal•lació de barres de transport d’equipatge.

D’entre els elements del confort comuns, cal esmentar l’aire condicionat, el recolzabraços central davanter, els seients davanters esportius, el tancament centralitzat, el climatitzador Climatronic, els alçavidres elèctrics al davant i al darrere, retrovisors exteriors amb ajustament elèctric i sensor de pluja, entre d’altres.

 

Motor

El vehicle permet escollir entre tres motoritzacions a benzina (1.2 de 69 cv,m 1.4 de 86 cv i 1.2 TSi de 105 cv) i tres dièsel (1.6 TDi de 75, 90 i 105 cv).

En qualsevol dels casos es tracta de propulsors que ofereixen una resposta ràpida i eficient, amb un consum mitjà, però, que supera el Volkswagen Polo.

En totes les versions, s’equipa de sèrie un canvi manual de cinc relacions, tot i que hi ha motors que es poden associar a una transmissió automàtica de doble embragatge.

En el Volkswagen Crosso Coupé, un prototip híbrid, hi haurà l’opció de dos motors elèctrics que assisteix en el motor principal a benzina i que contribueixen, notablement, a l’estalvi d’energia i a la reducció d’emissions contaminants.

 

Seguretat

Com és habitual, la casa Volkswagen equipa de sèrie un bon nombre d’elements, en matèria de seguretat activa i passiva.

Com a equipament de sèrie de seguretat, hem d’esmentar els coixins de seguretat frontal per al conductor i el passatger i els laterals davanters. També l’antibloquejament de frens ABS, l’assistent d’engegada en pendent, els fixadors Isofix en els seients posteriors exteriors i el control d’estabilitat ESP, entre d’altres.

Per Redacció Tot Granollers / ACPG – Redacció

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *